Przyswajanie wiedzy normatywnej okazuje się łatwiejsze niż wielodyskursywnych, relatywistycznych nauk społecznych. Ta pierwsza lepiej sprawdza się w pracy warsztatowej – studenci wolą porównywać rzeczywistość z modelowym punktem odniesienia niż wikłać się w dywagacje z góry skazane na rezultat w postaci pozostania sam na sam z jeszcze większym mętlikiem w głowie. Nie posiadając jakichkolwiek punktów zaczepienia również komunikacja okazuje się być problemem – problemem wieży Babel.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s