Przyswajanie wiedzy normatywnej okazuje się łatwiejsze niż wielodyskursywnych, relatywistycznych nauk społecznych. Ta pierwsza lepiej sprawdza się w pracy warsztatowej – studenci wolą porównywać rzeczywistość z modelowym punktem odniesienia niż wikłać się w dywagacje z góry skazane na rezultat w postaci pozostania sam na sam z jeszcze większym mętlikiem w głowie. Nie posiadając jakichkolwiek punktów zaczepienia również komunikacja okazuje się być problemem – problemem wieży Babel.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s